Fullt ös...

Medvetslös!
Nästan! Veckan har faktiskt rullat på riktigt bra! Och vem är gladare än jaaaa!
I morgon är äntligen sista dagen för denna vecka! Sedan kommer pojkarna på fredag! Käääärlek! ❤❤
Annars har ja jobbat kväll!
Funkat fint! Igår vad ja så duktig att jag och Mariah var ute och gick hela 8,9 km!
Riktigt bra gjort! Hon har motivation och positiv anda som smittar av på än! Tack!
Men idag kom ja knappt ur sängen! Baksida lår & rumpa! Hade fruktansvärt tränings värk! Men då har man ju gjort ngt! Så är det bara fortsätta helt enkelt!

Annars har jag idag vart och hämtat hem golv till kök & hall. Hoppas på att kunna få hjälp med det vart efter! Skulle vilja testa om man kan! Men vågar inte! Haha!
Kommer bli kanon fint! En sak till att skryta på listan! 😃
Även vart med finaste vännen Ida & hennes son William på maxi! Fikat och hittade även ngt tröjor till grabbarna och även byxor till brorsans grabb!
Kanon dag! 😃

Nu måste ja sova! I morgon är det en dag av städ! Och klart ja vill städa för ja vill ju inte på smutsigt! *blink*

Mkt i mitt lilla huvud just nu! Och glömmer det mesta! Men min tid kommer väl oxå någon gång!
Så skönt att börjar ordna upp sig nu!
Nu endast nytt jobb och gärna lite extra knäck! 😛

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0