Måndag morgon! :)

Har haft en fantastisk helg! Helt i min smak!
Fredags mys med mina små gryn! Jag älskart! Önskar ibland bara att man hade ngt stort hjärta att ro om och som kan ro om än! ;)

Lördagen myste vi städade osv.. Försökte laga olivers cykel. Men får bli en ny slang! :/
Barnen åkte till mormor! Mamman skulle på kvalitets tid m bästaste Ida!
Blev china mat samt konsert med Kalle Baah, guvernör Andy och kapten röd!
Sååådant drag! :) gungade loss!
Hann bara komma hem lägga mig vid 02, så ringde mormor...
Oliver kräks.. Suck! Bara kasta på sig kläderna och dra till norsholm för att hämta hem en ledsen kille! :$

Idag blir vi hemma! Eftersom vi måste säkerställa att det inte blir mer...
Så inne mys även idag! Suck!
Ja som verkligen måste jobba! Har inte råd att vara hemma! Gaaa...

Har eran helg vart bra?! Om det nu är någon som läser mina små rader, tankar och funderingar! ;)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0