Tröttigt värre!

Trött mössa hela vägen igenom kroppen!
Kan annars säga att min kropp är trött/seg! Jobbig känsla!

Har egentligen massor ja skulle fixa denna vecka efter jobbet när sorkarna inte är hemma! Men men! Se till o bli frisk..
Skulle behöva köra upp mer kläder och grejer till Hans och Greta! Men får göra det när bilen är lagad! Skulle oxå behöva fixa den!
Önskar ja kunde köpa en bättre bil! Men det får bli om några år när ja vet vad ja vill göra i framtiden! :)

Men men...

Hur livet ter sig är det ingen som vet eller hur... Ja brukar tänka... Vad gör jag just idag om typ 5 år! Läskigt om man skulle kunna se det nu! Hehe...

Undrar vad som händer här näst i mitt liv! Mer än att ja har tagit tag i mig själv... Slutat med vissa saker, o det måste ja hålla! För min egen skull iaf... Mår inget bra och är värd mer känner jag utan o skryta! Samt att ja kommer aldrig vidare! Hehe...
Har mina funderingar.. Men låter det gå vidare!

Nu skall ja försöka få lite gjort här hemma! Kanske iaf sätta på en maskin tvätt! :)


Puss o kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0