Trasig...

Känner mig helt trasig!
Såå ont i halsen o blää.. Snorig o usch...
Söndagen har vart lugn och skön! Som en söndag skall vara!

Har berättat hur ja känner jag just nu! Hoppas det händer ngt, för nu vill ja ej mer!

Devin och jag har hjälpt hans pappa till stan och hämtat den jätte stora lastbilen tsm m Devins farfar! Devin har åkt lastbilen m farfar! Hjärtat mitt!

Saknar mina pojkar en söndag som denna! :O önskar dem låg i sina sängar o snusa här! :) men det går fort t.o.m fredag! :)

I morgon börjar en ny vecka! En Mads jobb, måste försöka få ordning på min bil oxå! Kan inte snylta på alla andra längre! :O piiinsamt!
I morgon skall ja beställa kryssning oxå! wooop Wooop! Skall bli as kul...

Annars måste ja komma igång m träningen så fort min förkylning släpper! :) tänkte prata med mina vänner i Sunnkersta oxå! Om lite kvaltitets tid i stallet! :)

Skall försöka gå till lite bilder ikväll här oxå!

Puss o Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0