Helt okej!!

Japp! Jag mår helt okej! Lite snorig o lite knorig i halsen! Men annars så! :)
Har dock en alvedon i mig, så får bli så i morgon oxå! ;)
Nu gäller det att jobba! ;) woop woop!

Denna vecka är det ett möte som ja får så ont i magen av! Inget ja vill skriva ut här! Men usch...
Min största mardröm har blivit verklighet! Önskar jag hade någon ja kunde dela detta med! Önskar inte stå själv i det! Men ja vet vem ja jobbar för! Och det ja tror är rätt! :)


Har idag äntligen fått till spotify på min mobil! Farligt... Ligger o lyssnar på texter! Bra o väldigt känslosamma! Hmm..
Idag har ja slappat på soffan! Käkat nuddlar! Haha...
På kvällen kom Jessica ut o vi käkade kycklingsallad o umgicks en stund.
Inte var dag vi ses, super mysigt! Tack tjejen!! :)

Känner att nu är jag redo för framtiden!
Har släppt allt gammalt bakom mig, vill inte ha ngt sådant runt mig! Vill bli behandlad med respekt! Och vill behandla människor m respekt! Vet att det lika mkt är mitt ansvar, men det är inte jag som har haft ngn mer! Trodde det var ngt mer, men sanningen är att det var bara en lek! : /

Känner mig taggad till tusen!
Färdig ältat om det! :)

Framtiden här kommer vi... Weeiieee..

Allt roligt som vi har framför!! Kryss, fester, tiden med mina underbara barn som jag älskar mer än allt annat! <3 <3
Skall kryssa med underbara familjen! Kommer bli kanon! Super mysigt! :)

Annars kör vi full fart mot helgen!
Denna vecka skall ja försöka få in stallet och träna Zumba på torsdag oxå! :) :)


Natt natt!




Kommentarer
Postat av: heponimake

Helt rätt - släpp det gamla för att få in det nya i livet! Sen att behandla andra med respekt gör att man får respekt tillbaka (oftast iaf) ;)
Men det jag ofta undrar är "Varför är det alltid en annan som ska ge först för att förhoppningsvis få?" Hummm - dessa alla funderingar man har som människa? Jobbigt att leva ibland.... Vad det nu än är som du har framför dig som du skriver om så önskar jag dig all lycka!!!!!

Kram

Sv: Komiskt att du skriver till mig just idag!
Åket förbi din avfart på vägen till IKEA o sände en tanke till dig o så skriver du!?
Självklart kan vi fika!
Säg till när bara så får vi pussla ihop det!
Kram

2012-09-05 @ 08:41:18
URL: http://www.mondoblog.se/helen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0