Godmorgon!!

Måste bara klaga hur ensamt det är o vakna själv.. När man e van och ha två huliganer hemma! Saknar dem så det gör ont!

Men nyttigt med ensam tid oxå! Kan jag göra allt som skall göras! Alla måsten! Så slipper jag sen! :)

Helgen har vart super! :) fredags firade vi min bror! <3
Fre/lörd var ja barn vakt åt Melvin! Som han tjatat, men nu fick han ett dygn! :) duktiga killen!
Vi var på rally och for runt! :)

Igår blev det en spontan bio m Anna! Så mysigt! Såg Hamilton 2! Den var helt Oki... Jag är inte så kräsen m filmer! :)

Idag rullar söndagen igång! Ohh Såå skönt o veta att man e ledig tills på onsdag! Sköööönt!! :) ;)

Idag blir det träning kl 18! Blir spännande! Och hälsa på familjen Stern nu på förmiddagen! Myys!


Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0