Här igen!

Halloj!
Haft min lur inlämnad och lite sådär!
Men nu är jag tillbax!

Fredag, o äääntligen är mins prinsar hemma! <3 <3

Senaste tiden har innehållit en kryssning med min far och två store bröder! Super trevligt! God mat och roligt sällskap! Kan inte bli sämre! Dansade även en del! Ja var väl typ den ända under 30 som buggade! Så fick dansa MASSOR! Grymt kul! ;)
Donnez och Claes Lövgrens bjöd upp till dans! Mkt trevligt! Grym kryss och mkt kvalitets tid med familj! Ja och "lilla" store bror kom sent i säng! Ppparrttyy! Hehe!

Har även vart på fest här i Hålan, närmare bestämt Vånga! Arvingarna spelade upp till party! Riktigt kul! ;)
Mkt roligt o se folk! Och imponera att dem var så bra! Och mkt trevliga, pratade med dem efteråt om allt o inget! Ena riktiga godingar!

Annars har jag dansat, jobbat, vart i stallet och myst med mina små sorkar! <3 <3
Ikväll är man ju dans sugen men vill inte lämna mina hjärtan! Saknat dem så!

Nu blir det matlagning och fredags mys!!



https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3885846/images/2012/pic_508167c7ddf2b374420003fd.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3885846/images/2012/pic_508167e09606ee0355b2956f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0