Veckan rullar på!

Torsdagen här!
Samtidigt världens sämsta dag och även en kanon dag!

Känner mig så jävla ensam idag! Var evighet sen ja kände såhär! Saknar mina älskade pojkar! Någon att gå och lägga sig tillsammans med! Någon som håller om mig när jag fryser! :O

Samt en bra dag med dans, underbara vänner på jobbet och Revenge! ;)

Känner att jag måste verkligen kämpa på med skit att jag skall sluta äta skit, godis osv... Måste skärpa mig med min jävla choklad! :O
Skärpning!! :) :)

I morgon kommer mina små gryn! Saknar dem så! <3 <3

Annars har ja tränat box, ridit två gånger och även tränar easyline, Afro och zumba! :) :) Woop Woop!!
Försöka få till lite nästa vecka oxå!

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0