Länge sedan...

Jag var såååhär trött! Puuuhh...

Igår var en mysig dag! Umgicks med mina barn! Skjutsade oliver till en kompis! Tycker det är så kul när han leker! :) kommet ihåg själv när man fot omkring till kompisarna! :)

Barnen åkte till pappa Fredrik på eftermiddagen! Och för mamma Helene blev det lite dans! :) Bra motion det där!;)
HP och jag åkte till Linköping! Dansade timmarna till Donnez! Trevligt värre!

Kvällen blev inte som ja tänkt mig! Vi skulle ju inte ses mer!
Men ångrar inte att ja slapp sova själv! Såå mysigt att sova med ett par armar runt om sig! Att man kan sakna något så. Hehe!

Jaja! Mkt kul och trevligt, skratta mkt! :) haha!

Ikväll är mamman seg! Oliver m hjälp av lille bror bakade han chokladbollar! mums! :) :)

Hej Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0