Har mått bättre!

Läskigt det är när inte kroppen svarar! Man är helt färdig! :O kroppen vill verkligen inte åt det hållet jag vill!

Men men! Snart kommer mina prinsar hem! Då är det bara kaska upp sig! <3 <3 se om det blir ngn dans i helgen!
Vore kul tycker jag! ;)

Annars måste jag ta tag i mitt/vårt hem idag! Usch så det ser ut! Tvätta och styra lite! :)

Lärt känna en ny förmåga den sista veckan, ibland blir ja bara så nyfiken på folk! Vill bara veta mer.. Haha!
Älskar verkligen och lära känna nya människor! :)

Ibland önskar ja mig hitta ngn och leva tillsammans med.. Men hur skall denna vara?! Eller icke vara...
Trivs bra själv men man saknar ngn att dela saker med?!
Puss & Hej!


Kommentarer
Postat av: Karro

KäMpa på vännen! Du är stark! Dansa Snart tycker jag ;)

Kramis!!

2012-11-02 @ 17:23:38
URL: http://Ladyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0