Dagen är här... :)

Dagen med mitt favvo program! Revenge! :) :)
Haha! Brukar inte bli fast i ngt! Men detta är Såå bra! :)

Idag var ja tvungen att göra det, få det överstökat! Nu vet jag att DU är inget mer för mig!
Du behöver allvarligt med hjälp! Det är ngt som inte stämmer! Du gör folk illa!
Men det var bra, och vi har haft tid som var bra när vi var tsm! Men det är över!
Efter två år, har ja nu insett! Wow!

Finns någon annan som tar min uppmärksamhet! :) larvigt men sant!
Känns både bra och jobbigt, önskar det var lättare! Men men! Bollen ligger hos DIG! Även fast ja skulle vilja kasta den och kasta den igen o igen... Snälla ta emot den! :P

Nu blir det städ och tvätt tills klockan slår 21.00! :)

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0