Barnledig helg!

Fredagen innebar att sova!
Haft en tuff natt med lillfisen som inte kunnat sova!
Magen var även orolig på mig! :O
Men blev inget mer än väldigt öm och orolig mage!
Drog iväg på lite dans!
Streaplers med pappa på borgen! Helt Oki, den spelar grymt bra! :)
Men blir väl så när man verkligen spelar i oxå! ;)

Lördagen vart det shopping med bror! Super skönt att ha det gjort! :)
Svårt att veta hur man skall handla efter föreläsningen "tillsatser i mat" för det e verkligen tillsatser i all mat! Men men.. Lovar mig sj att ja skall lära mig och ta åt mig massor! :)

Lördagen drog jag och två underbara vänner iväg på lite dans i pumpen! Mkt trevligt! :)

Idag har vi även ridit en sväng! Stackars Mundi, fick jobba idag! Mkt galopp fattningar! Han fick jobba idag! :) mkt duktig! :) :) kul kul!

Så sjukt svårt, att ta reda på vad man egentligen känner... :O vad man skall gå på! Skall man lyssna på sitt hjärta elr hjärna?! Skall man följa det man vill eller skall man lyssna på alla andra, man ser ju inte riktigt rätt när man är inne i det!
Vad vill den andra, håller man emot.. Håller jag emot som ja inte borde!
Varför skall man inte våga, varför är vi svenska så fega elr iaf jag!
Våga vinna eller försvinna?! :) :)

Långt inlägg! Hmm... Vill bara få reda på vad man skall göra!
Men bara leva vidare! Ta en dag i taget!! :) :)

Ser fram emot en vecka med mkt träning, ljusvisning, umgås med mina underbar nära och kära! <3 <3

// Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0