Texter...

"Har du en vän du kan väcka mitt i natten! Då är du rik på det bästa sätt som finns, då skall du nästan kunna gå på vatten... "

"Varför... Skall man älska den man ändå aldrig får, varför tänder i mitt hjärta kärlek i så unga år...
Varför skulle vi då mötas, varför korsar du min stig... "


"Så många människor vandrar omkring..
Längtar till någon att älska, äger det mesta men har ingen ting! Står ensamma kvar...
Håll om mig, håll om mig..
Ja viskar i ditt öra, låt mig vara nära dig.. Håll om mig... Håll om mig.. "

"Är det mig du tänker?! Har du svaren ja vill få! Ja väntar på dig, så säg inte dig..
Mitt hjärta har talat om oss två! "

Kan skriva upp huuur många som helst!
Är det därför det är som det är! Haha! ;)


Pussar och Kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0