Länge sedan

Länge sedan ja uppdaterat! :/

Sorry!
Haft en liten svacka! Men skall bättra mig! Massor snö har kommit och ja gillart! ;)
Mkt som hänt.. Vet ej om ja blir arbetslös den 21/12! Känns sådär!
Jobbigt o söka nytt jobb, men kanske en början på ngt bra! Skall ta mig en funderare vad ja vill göra med mitt liv! :)
Plugga elr jobba! :)

Har fått erbjudanden om kolla på en 4:a! Vore kanon juh... Men varför ja tvekar är för att den ligger på tredje våningen! Och ja som vill bo på botten! Hmm..

Helgen har vart såå lugnt och såå skön! Bara myst med nära och kära! Fredagen blev taco kväll m bror och fasters fina pojkar!
Lördag var ja med bästaste Anna och hennes sambo!
Söndagen drog ja och pappa på dans! Vrååål kallt när vi kom, men dansade oss snart svettiga! Även HP var med! :)
Donnez spelade upp till dans! Hälsa pågar, vissa bjuder ju mer på sig själva än andra! Haha!

Idag har ja jobbat, så seg! Trött! Bläää!
Är inne i en sådan piss period! Allt känns bara bläää... Orkar inte träna, orkar inte rida! Allt känns bara urrkk!
Önskar DU var här och piggade upp mig! :P inte för att ja vet vem DU är! Kanske dax att ta reda på det snart! ;)

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0