Julen är här nu...

Idag firar vi i vår familj jul i år!

Idag kommer min älskade hem! :) känns underbart! <3
Gått en period där ja inte mått så bra!
Därför får det sota!
Känner mig som ett arsle! Känner dock att man inte kan lägga sig heller!
Jag är frisk och det är materiella ting!
Men ändå! Så j... trött på skiten! Bläää!
Och så får ja sådan ångest när ja gjort som ja gjort! Suck, suck & suck!

Juldagarna har vart helt okej!
Igår var det dans igen! Väldigt trevligt faktiskt! Helt i min smak! :)

Känner mig dock lite uppgiven! :O
Kanske skall skärpa mig nu! Dax att växa upp i skorna! ;)
Snart är vi inne i 2013! Det skall bli ett grant år! :) skall nog sätta en del ultimatum här och där! ;)
Och skall jobba arslet av mig! :P

Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0