Jag tänker så ofta...

På dig!

Hur det kunde komma sig såhär!
Hur det kunde bli såhär.. Varför blev det såhär! Varför blir det såhär?!

Varför?!

Det är alltid den stora frågan.. VARFÖR?

Och det alltid stora "OM"...
Haha! Varför lever man i dessa frågor!!

"Om" ja inte hade gjort eller "om" han/hon gör så..
"Varför" gör han/jag så... Hmm!


Orka fundera på dessa en fredag kväll! Men har inte mkt bättre för mig! Plockat bort efter barnen! Dem ligger i sina sängar och skall sova!
Fredrik har vart här och hjälpt mig få igång bilen! :) hoppas det funkar bättre nu! Innan sommaren vill jag ha en bättre bil! :) :)
Försöker ställa mig upp... Dra igång det nya Året fullt med positivitet! :) :)
Måste försöka i alla fall!

Någon dag skall ja summera detta år!
Mkt roligt har hänt! Även mkt inte lika roligt oxå!!

Pussar & Kramar

// H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0